Az új adatvédelmi tájékoztatónkban olvasható, hogyan gondoskodunk adatai védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk. - További információk - Rendben

Ügyfélszolgálat

Írjon nekünk
Leggyorsabban az alábbi űrlap kitöltésével veheti fel velünk a kapcsolatot.

Intézkedéseink és gyors válaszaink a felmerülő problémákra.

Rendeléseiket a helyzettől függetlenül fogadjuk be és dolgozzuk fel, jelenleg a kiszállítási idő csupán néhány munkanapot vesz igénybe. 

Az Önök és a saját egészségünk érdekében, az egészségügyi felhívásoknak eleget téve dolgozunk minden nap. A teljesség igénye nélkül például, 
- minden munkatársunknak kötelezővé tettük a szemüveg, a gumikesztyű és az egészségügyi maszk használatát
- minden mosdó mellett és asztalon kézfertőtlenítőket helyeztünk el
- a mosdó részlegre a lehető legnagyobb hangsúlyt fektetjük
- a beérkező termékeket is természetesen fertőtlenítjük és kiküldésük előtt is megtesszük azt
- naponta többször takarítunk
- korlátozzuk az egy helyiségben tartózkodók létszámát

Ugyanúgy, ahogy ezek az egészségügyi előírások kötelező jelleggel vonatkoznak ránk, úgy kötelezően vonatkoznak szállító és futárszolgálati partnereinkre is. Így a csomagok szállítása minden esetben, gumikesztyűben és maszkban valósul meg. Annak érdekében pedig, hogy ők is maximálisan betartsák az egészségügyi előírásokat, honlapjaikon külön figyelmet szentelnek annak, hogy ebben az időszakban milyen fontos, hogy Önök, a csomagjaikat személyes kontakt nélkül is átvehessék. Ebben a módszerben mind a GLS mind pedig a Sprinter futárszolgálat érintett. 

A vírusra való tekintettel a cégek azt a döntést hozták, hogy amíg az országos vészhelyzet fenn áll, abban az esetben, ha Ön előre utalt, tehát fizetési kötelezettsége a csomag átvételénél nem áll fenn, érintés nélkül veheti át a csomagját, hogy a kockázatot ezzel is a minimálisra csökkentsék.  További információkat ennek módjáról partner futárszolgálataink oldalán olvashatnak. 

GLS Futárszolgálat esetében: https://csomagnet.hu/blog-entry/gls-erintes-nelkuli-kezbesites-contactless-delivery

Sprinter futárszolgálatnál: http://www.sprinter.hu/erintes-nelkuli-kezbesites/

 

Néhány kérdés, mely segítheti Önöket, hogy minél könnyebben és zökkenőmentesen igazodjanak el:

1. Honnan tudom, ha a megrendelt terméket nem kapom meg?

Amennyiben a rendelt terméke a rendelés pillanatában még elérhető volt a webshopban, de a csomagok összeállítása során esetleg készlethiány lépett fel, ügyfélszolgálatos munkatársunk minden esetben telefonon fogja keresni Önt, hogy minél hamarabb ennek végére járhassunk és kezébe foghassa a rendelését. Ekkor még van lehetősége a rendelést lemondani, illetve élhet azzal az opcióval is, hogy csak a készlethiány miatt nem elérhető terméket / termékeket nem küldjük ki az Ön részére.

2. Előreutaltam, de készlethiány miatt nem kapom meg a rendelt terméket. Mikor kapom vissza a pénzem?

Ha a SimplePay által karbantartott felületen fizette ki a rendelését, van lehetőségünk azonnal visszautalni a szóban forgó összeget, ha előreutalással rendezte azt, a folyamat egy kicsit több időt fog igénybe venni, de az utalás elindítása természetesen ebben az esetben is azpnnal megtörténik.

3. Működik a házhoz szállítási opció a jelenlegi krízishelyzetben is?

Igen. A házhoz szállítás mindaddig zavartalanul működik, míg futárszolgálati partnereink a szállítást vállalják.

4. Nem volt sikeres a fizetésem, mit tegyek?

Rendelését amennyiben nem volt sikeres a kiválasztott fizetési módszerrel leadott fizetés, rendszerünk automatikusan törölte. javasoljuk, a sikertelen fizetés észlelése után adja le újból a megrendelést.

5. Számlát kaptam, de már kifizettem a rendelést, mit tegyek?

A számla aznap került kiállításra, természetesen nem kell még egyszer fizetnie, amennyiben a fizetés sikeres volt, vagy esetleg már a rendelést is megkapta. Csak sajnos annyira telítődöttek az erőforrásaink, hogy a számlát aznap tudtuk kiállítani.

6. Elérhető az ingyenes szállítás? 

15999 forint feletti összegű vásárlás esetén GLS csomagpont, illetve GLS futárszolgálat igénybevétele ingyenes, PickPack pont pedig 12999 forint feletti összegű vásárlás esetén vehető igénybe ingyenesen. Utánvétes fizetés esetén az utánvét kezelési díj minden esetben felszámításra kerül, ennek összege 299 Ft. 

7. Belépve a profilomba a teljesítve státuszt látom, de nem kaptam még meg a terméket, mi történt?

A teljesítve státusz valóban megtévesztő lehet, azonban csak annyit jelent, hogy a rendelését sikeresen leadta, ne aggódjon! A rendelése összeállítása folyamatban van, hamarosan pedig átadásra kerül a futár részére, a rendeléstől szállított néhány munkanapot követően pedig már kézben is tarthatja a csomagját.

Szolgáltató adatai: 

Cégnév: DrugStore Patika Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

A cég székhelye: 1151 Budapest, Fő út 62.

A cég telephelye: 1045 Budapest, Pozsonyi u. 19.

Adószám: 22717814-2-42.

Közösségi adószám: HU22717814.

Cégjegyzékszám: Cg.01-09-940399 Vezetve a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában.

Bankszámlaszám: K&H Bank 10400023-50526665-71861000

Email: office@patika24.hu

Számlázás: szamlakuldes@patika24.hu

Tel.: +36 1 610 7596 Hívható:: H-P: 9:00-15:00